كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الذین یتبعون الرسول النبی الامی الذی یجدونه مکتوبا عندهم فی التوراة والانجیل، یامرهم بالمعروف و ینهاهم عن المنکر، و یحل لهم الطیبات و یحرم علیهم الخبائث و یضع عنهم اصرهم والاغلال التی کانت علیهم، فالذین آمنوا به و عزروه و نصروه واتبعوا النور الذی انزل معه، اولئک هم المفلحون; (1) آنان که پیروی می کنند از پیامبر و رسول درس نخوانده ای او را در کتاب های تورات و انجیل خود به این نشانه ها می یابند، همو که آنان را امر به نیکی (معروف) می کند و از بدی ها (منکر) باز می دارد، کردارهای خوب را بر آن ها حلال و خبائث و زشتی ها را بر آن ها حرام می کند و دشواری ها و غل هایی که در گذشته بر آن ها واجب بوده را از آنان برمی دارد; پس آن ها که به او و به نوری که با او نازل شده ایمان می آورند و از او احترام و تقدیر و اطاعت می کنند، آنان رستگارانند . »

سه صفت برای رسول اکرم حضرت محمد - صلی الله علیه و آله و سلم - در کتاب های آسمانی گذشته آمده است: رسول، نبی و امی . پیامبری که به مکتب نرفته و درس نخوانده ولی خود استاد همه عالمان روزگار است . در کتاب های آسمانی هر جا رسول یا نبی امی آمده، مقصود آن حضرت است .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:نشانه های پیامبر, ] [ 8:6 ] [ اكبر احمدي ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 280
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 367
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 161950
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك